18/3

Första gången som jag vaknar utvaknad på läänge!
(vaknade fortfarande med smärta, men jag är ju utvilad!!)

Lyckades somna igen efter första vändan uppe, 
somnade kvickt när tabletterna gjorde så jag slappnade av!
Vaknade till när klockan ringde,
men med en så snäll man som jag har
så fick jag ligga kvar och sova!
(han fixade frukost och huliganerna till skolan)

Vårsolen skiner och kallar på mig...
så efter min 1 dl musli och 1 dk mellanfilmjölk,
ska jag slänga ihop en sats havrekakor.
Sen bär det ut i det härliga vädret!
För nu ska här minsann börjas motionera!
Det är ju inte benen jag har ont i...*L*

Måste få ur vätskan som jag samlat på mig under operationen och den gångna veckan...
Ställde mig på vågen och hon visade idag 70,9 kg.
Och det är några kg plus sen innan operationen,
men rör jag bara på mig och får sova det jag ska,
så ska det inte vara några problem att rätta till det!

Så idag är jag glad och pigg som en lärka!
Tänk vad allt kan vända med lite sömn!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Härligt att du fick sova lite bättre! Håll dig till de pillrena istället. =)



Oh..bodde jag bara nära så hade jag mer än gärna tagit en promenad med dig....även om du fått skljutsa mig i rullstol med min rygg.



Jag med rygg och du med bröst...gamla skröppliga tanter. haha

2009-03-18 @ 09:30:57
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Lisbeth

Vad skönt! Nu har det vänt!

2009-03-18 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0