19/3

Inatt funkar pillerna inte,
iallafall inte fram till nu!
Har tagit 1 tramadol och 1 Ipren till nu,
och se om jag får några timmars sömn ialllafall!
(ska ju på andre huliganens utvecklingssamtal klockan 08:00...)

Jag tog 1 tramadol och 1 Ipren innan det var dags för sängen,
21:45,
vaknade 23:15 och ahr sedan dess bara lyckats slumra till,
då jag haft riktigt ont!
Som jag sagt innan så kommer det när jag ligger ner...

Hoppas dagen i dag blir en lika underbar dag som igår!
med sol..
energi..
promenader...
Inte mycket som krävs för att lilla jag ska vara lycklig....*L*

Linda



Kommentarer
Postat av: ejmis

Bröstband och värktabletter...vad har hänt?

2009-03-22 @ 08:00:04
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0