20/3

Tyvärr klarade inte mannen säkerhetskontrollen på lastbilskörkortet,
men körningen var nemas problemas!
Så han ska bara göra om säkerhetskontrollen,
sen är han äntligen färdig!

Inte mycket sömn i natt heller...
suck!
Och idag är jag trött...
så det blir nog en slödag,
känns det som.
Trots det fina vädret idag också.
Kallt , men ack så skönt när solen står på..
kanske en stunds vila på altanen under filt?...*L*
(fast jag får nog snällt vänta tills middag...)

Åt muslin och filen till frukost,
och snart ska jag ta mig en kopp mjölk med kaffe i..*L*
Kanske piggnar på mig rejält!
Det behöver jag...

Nu har det börjat klia på och i brösten...
(börjar förmodligen läka rejält nu..)
och samtidigt är de ömma som bara den...
man kan ju inte springa runt och massera/klia brösten i tid och otid...*L*
torra är de också...
På onsdag ska på återbesök hos läkaren som gjorde operationen,
då ska brösten tejpas om,
och kollas noggrant.
Ska bli spännande att se hur de ser ut utan massa brun tejp,
har ju inte sett...

Kaffe nästa...

Linda


Kommentarer
Postat av: TT

Ajdå, men det går säkert bra med kontrollen!!

2009-03-20 @ 23:14:53
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0