21/3

Ikväll gjorde jag något jag inte fick göra...
jag hade inte bröstbandet på!...
men nu har det åkt på igen..*L*

Jag brukar bli väldigt berörd av musikaler,
låtarna,
men dessa låtar nådde inte rikigt ända fram till mig.
Handlingen var kanon,
utformandet jättebra.
Men jag gillade "Tarzan" betydligt mer.
(musikalen Emil Sigfridsson satte upp förra året)

Fast en jätte trevlig kulturell upplevelse har jag haft!


Nu sitter jag nerbäddad i soffan,

kasslergratäng på tallriken ,

som inte riktigt vill ner...

och en flaska med soda stream appear!

En härlig lördagskväll...*L*

Om 1 ½  timme ska jag ta mina tabletter,
sen ska jag sova!
Håll tummarna för att jag ska få lite sömn i natt!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0