23/3

Huliganerna iväg skickade till skolan,
med manngrynsgröt i magen...
Hemma ligger jag med mannagrynsgröt i magen...
fick dock bara i mig 1 dl..
sen var det stopp!

Ingen större smärta,
men visst känns det,
men inget ja behöver ta piller för!
Ska nu mysa ner mig i sängen och titta på en film...
och har jag tur..
kanske jag somnar!

Känns som om jag har en lite "hangover" idag..
ögonen går åt det "pittögda" hållet...
och jag känner mig "bobbig" i huvudet.

Tror inte jag behöver så mycket smärtstillande ,
men en rejäl sömntablett till natten kanske hade gjort så jag kom in i rätt
rytm igen...
eller vad tror ni?....

Linda


Kommentarer
Postat av: annika

Jaa fin är den allt =)



Hoppas att du fick sova lite till filmen och att du snart slipper smärtan och alla smärtstillande tabletter!

//annika



2009-03-23 @ 09:37:26
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Hej, jag ska förmodligen göra en operation, men jag undrar bara vad din kostade och hur det kändes? Tack

2009-03-23 @ 12:46:01
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0