23/3

Jag och mannen har hjälpt åts att städa...
och nu är jag totalt slut!
Så mycket jag fick gjort idag har jag inte gjort på 2 veckor...
och det känns...
för smärtan är hemsk just nu!
Så duschen och sen sängen en timme eller två hade passat mig utmärkt!
Men jag måste äta också..
har bara ätit 1 dl mannagrynsgröt idag..
och det är inget vidare...
hungern finns inte där idag...
men äta måste jag ändå!

Våren fortsätter att vara,
solen...
vårkänslorna som börjar titta fram...
fåglarna kvittar...
jag älskar denna tiden...
allt slår ut och alla glada känslor bubblar i mig!

Hur märker du att våren är på G?

Linda

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Förutom att dagarna blir längre och mörkret allt svagare så märkar jag det också på mitt eget kravmaskineri.



Plötsligt märker jag hur jag, med medias hjälp, börjar fundera på beach 2009. Ojoj, verkligen hög tid att bli av med ett gäng onödiga kilon som klamrar sig fast runt midjan. Men det är ju inget positivt vårtecken direkt.

2009-03-23 @ 16:37:58
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Förutom att dagarna blir längre och mörkret allt svagare så märkar jag det också på mitt eget kravmaskineri.



Plötsligt märker jag hur jag, med medias hjälp, börjar fundera på beach 2009. Ojoj, verkligen hög tid att bli av med ett gäng onödiga kilon som klamrar sig fast runt midjan. Men det är ju inget positivt vårtecken direkt.

2009-03-23 @ 16:38:12
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: TT

Här har vi snöstorm så vår vår (haha) har vänt till till vinter igen!

2009-03-23 @ 20:24:57
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0