24/3

Ännu en natt att lägga till handlingarna!
Och jag har fått 2 timmar sammanhängande sömn..
bland de skönaste timmarna sen operationen!
Jag kunde verkligen slappna av...
och varför nu detta undrar ni....

Jo....
klockan 04 fick jag nog och tryckte i mig 2 tramadol...
och sömnen och avslappnandet som kom var himmelsk!
Inget jag rekommendera,
men i natt så såg jag ingen annan lösning på det hela!

Jag tror att det är bröstbandet som gör att jag får ont på nätterna,
då försöker kroppen slappna av,
men se...
det går inte riktigt.
Vilken tur att jag ska på återbesök i morgon!
Och jag kanske till och med blir av med bröstbandet!..
Hoppas, hoppas!!!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Så länge man tar sina tabletter MEDVETET är det ok.

Du har ju on och du har svårt att sova. Och sömnbrist är inte till någon hjälp när man ska läka.



Hoppas det går bra på återbesöket.

Kramar

2009-03-24 @ 10:45:23
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0