25/3

Jag har fått skavsår...
av  min nya behå!
Inte konstigt jag har tyckt det stramat i eftermiddag...
Så i morgon blir det den gamla igen...
får slänga in den i tvättmaskinen,
så den blir ren.

I morgon ska jag till sjukhuset,
till hematologen...
ska börja med att ta prover 12:30,
och sen 13:30 ska jag träffa läkaren.
Det enda jag vet om det här besöket är att
det har och göra med mitt blod...
Tog ju en massa prover på infektionen i September,
och nu har jag blivit remitterad till Hemotologen.
Får berätta mer i morgon,
då jag själv förhoppningsvis vet mer...
På kallelsen stod det att jag skulle ta med en anhörig...?
Undra vad som menas med det egentligen?....

I natt så har jag lagt beslag på John Blund!
Så kommer han inte så räknas det som olovlig frånvaro
och i dagens ekonomiska läge så innebär det
omedelbar uppsägning!
Ska bli spännande att se om John Blund är rädd om sitt jobb i dessa tider?....

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina





Undrar också varför du skall ha med en anhörig...det är väl inget allvarligt..det borde de väl sagt då ?



/ Kramar iaf

2009-03-25 @ 21:03:45
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Nicolina

Ja okej. :) Jag är inne på att göra det och min läkare tycker det med. Har du fått några biverkningar ? Kram

2009-03-25 @ 21:49:53
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/
Postat av: Slumpadinka

Hoppas det går bra imorrn! Ta hand om dig! Kram

2009-03-25 @ 23:30:39
Postat av: Glader

Du är en härlig källa till inspiration.

Hm.. anhörig? Skriv och berätta att allt är som det ska när du är klar. Tack för att du bjuder in i din resa. Har gjort att jag börjat fundera på om man kanske skulle...

2009-03-26 @ 00:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0