26/3

Nu är vi på väg till Kristianstad och sjukhuset..
nervositeten har börjat komma krypande....
Undra vad de ska göra?
Förutom att ta prover...

Ögonen går fortfarande åt det  "pittögda" hållet..
ibland sitter jag och håller på att somna...
sen rycker jag till och vips är jag med igen..*L*
Lite jobbigt, men förhoppningsvis så kommer jag in i rätt sömnrytm snart igen!
För det går ju på rätt håll trots allt!
Och det är jag glad för!

Maten har absolut inte funkat idag...
åt ca 4 msk musli/banan/filmjölk...
sen har jag druckit 1 liter appear.
Så matrutinerna och aptiten måste jag bättra på!
Plockade med mig 1 banan som jag ska mumsa på efter sjukbesöket!

Nu är vi snart framme...
Håll tummarna för mig!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina





Hej gumman!



Hoppas verkligen att det går bra och att det inte var något farligt eller hemskt du fick reda på.



meddela gärna hur det gick.



många kramar

2009-03-26 @ 14:04:17
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0