26/3

klcokan 05 fick jag nog,
jag har nu tagit 2 starka piller...
jag har riktigt ont  i höger bröst...
öm som bara den..bara jag rör vid det så känns det som jag ska skrika rakt ut!
Kan det vara för bytet av behå igår?
(skavsåret..)
Eller för stygnen de tog bort?
(något stygn per bröst, resten sitter innne i mig)
Eller det är bröstmusklen som har riktig rejäl träningsvärk?...
Många frågor...
så här tidigt på morgonen...*L*


Sovit lite till och från under natten...
Sömnen är väl helt ok, och man jämför med de två gångna veckorna.
Så nu sitter jag här i soffan och kladdar på datan och
väntar på att pillerna ska verka,
sen ska jag minsann krypa ner några timmar till!
Ska inte vara hos läkaren förrän 12:30!

Har haft svårt med att få i mig maten de senaste dagarna,
lite har jag fått i mig,
men inte alls det jag brukar.
Fast det är väl så emellanåt,
att man har mindre aptit.

I morgon ska jag väga mig och se hur det står till med vikten...
Kroppen verkar ha hittat en nivå,
som den trivs i,
och trivs kroppen så trivs jag.
Jag har ägnat så många år av mitt liv till bantning,
tankar på vikt, mat mm...
så nu känns det lite som en befrielse.

Visst får jag tänka på hur mycket jag stoppar i mig,
men jag KAN äta allt och jag FÅR äta allt.
Jag tror det gör mycket att jag inte har några "förbud",
för har jag inga "förbud" så kan jag inte misslyckas!
Och misslyckas är en av de mest hemska saker som finns...
helst när man gör det gång, på gång, på gång!
Jag har misslyckats tillräcklig i mitt liv,
så nu är det slut med det.
Livet är till för att levas,
inte för att gås runt och vara livrädd för att misslyckas!
Livet är alldeles för kort för att inte levas och må bra!
Det kan ta slut i morgon,
och då vill inte jag ligga där och tänka att jag har misslyckats med att leva livet!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0