29/3

Åt 1 msk majs,
½ dl fullkorns makaroner och broccoli
2 cocktailtomater
½ köttbulle...
med andra ord ingen stor middag..
Men jag håller tummarna för att aptiten snart ska hitta mig igen...
Inte ens godis lockar...
och det är ju i och för sig bra!
Jag får vara noga att det jag äter innehåller mycket näring iallafall!

Nu bär det av mot fotboll...
har plockat med mig en bunke kläder,
för jag tänker inte frysa!
Och datorn för att fördriva tiden innan matchen börjar!
(hur klarade jag mig innan jag inte hade bärbar...*L*)

Linda


Kommentarer
Postat av: Athena

åh godis... 8fel sak att fokusera på i inlägget jag vet men har alltid sockersug :P)

2009-03-29 @ 16:59:31
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: emmely

Hoppas det gick bra på fotbollen! Visst är det skönt med bärbar dator?! Det gör det lite lättare i livet.

2009-03-29 @ 18:58:53
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0