3/3

Sovit som en liten gris i natt..
trots jag legat på soffan!
(mannen fick tillgång till hela sängen...)
Men med hela famijlen hemma gjorde det ingenting!

Frukost blev 1 dl hemmagjord musli och 1 dl mellanfilmjölk,
känns som jag har ett stabilt blodsocker en hyfsad lång tid under förmiddagen.
Även packat matkorgen till jobbet...
1 dl hemmagjord musli, 1 dl mellanfilmjölk....
1 ½ dl äggnudlar, broccoli och skinka...
tror jag klarar mig på det fram till klockan 14 idag...*L*

Faktiskt ingen träningsvärk idag...
lite stel i musklerna,
men inte mycket...
ja, ok...
känns lite i rumpmusklerna,...*L*

Lyckades få skav på insidan av låren under träningen igår...
suck!
Någon som vill ha lite extra hud?...

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0