5/3

Ännu en god natts sömn...
och jag vaknade pigg och med en otrolig energi.

Frukosten är nere
1 dl musli och 1 dl mellanfilmjölk.
Matkorgen blir lite udda idag,
då jag inte har något kött hemma som är klart.
Musli och fil...
1 advocado och 2 msk gräddfil.
Köttet får jag äta när jag kommer hem från jobbet.

Jag har ägnat många timmar åt plastik världen,
de senaste månaderna.
Det finns ju en hel uppsjö  av metoder,
priser,
läkare,
tillvägagångssätt.

Det viktigaste för mig är att jag ska känna mig trygg med läkaren.
Och en sådan har jag hittat.
Även hur han ska utföra operationen.
Allt har blivit förklarat och diskuterats med mig.

Det finns många åsikter om plastikoperationer,
Åsikter är bra,
så länge man respekterar andras åsikter också.

Linda


Kommentarer
Postat av: emmely

I helgen ska jag plugga. Har ett syslöjds arbete som måste bli klart. Men jag ska även hinna med roliga saker hoppas jag. Min syster kommer och hälsar på. Vi kanske går på stan eller nått sånt.

Men först och främst ska jag sova! Jag har blivit jätte trött på senaste tiden.

2009-03-05 @ 07:39:55
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: kajsa

hej här ska det krypas ner under täcket tidigt hmm könner av en hals ....Var ju inte länge sen jag var sjuk hmm måste bli frisk så jag kan börja träna igen

Gud vad spännande det lät det du ska göra kommer att bli kanon fint

kram

2009-03-05 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0