6/3

Jättemysigt med en biokväl!
Åt lösgodis...
mums!
Efter bion åt vi på MAX...
jag beställde 1 friscoburgare...
åt 1/4...
(tog av det översta hamburgarbrödet)
2 chilicheese..
och ½ dl mjölkskak....
(milkshake....*L*)
Och nu ca 1 timme efteråt har jag grymt ont i magen....

Nerbäddad och sliten ligger jag nu i soffan och
försöker få i mig en massa vatten...

Känner mig avslappnad och lugn!
Och det var ju meningen med kvällen,
så jag lyckades komma ner på jorden igen....*L*
Och  nu hoppas jag stanna här till tisdag!

Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig lycka till, med det kommande äventyret. Fixar sig bra ska du se.



Ha det så bra och ta hand om dig.

kram

2009-03-07 @ 07:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0