8/3

Och jag gjorde två mål i handbollen!..*L*
Sprang även in i min stora-huligan...
det tog tvär stopp!
Och han är bara 12 år...
hmm...för 1 ½ år sedan hade jag kört över honom som en ångvält..*L*
Så några blåmärke har jag förmodligen i morgon...
träningsvärken har redan kommit smygande!
Hur det gick?....
Det tar vi en annan gång....

Till middag idag blev det wokad lövbiff, blomkål,purjolök,
vitkål, vitlök, soya, äggnudlar och woksås ostron/vitlök.
Detta är en av maten ajg absolut inte känner av något magont alls!
Så 2 dl wok blev det...
och nu sitter jag här med min soda stream appear...
1 liter har slunkit ner,
så jättemycket kvar har jag inte!

Ikväll ska jag iväg och bowla,
allt för att träna inför tisdagens bravader...
nej, jag jobbar ju som ledsagare och idag står det bowling på schemat!
Men lite träning är det...*L*

Lösgodiset tog inte slut igår..
och nu ligger det och kallar på mig i skåpet...
"Linda, Linda....kom och ta mig...jag smakar mumsigt!"
Eller något i den stilen..*L*
Men hittills har jag lyckats stå emot...
Mannen ska få kasta det när jag är iväg och bowlar...
så påsen inte håller mig vaken i natt!...*L*
5 bitar ska jag plocka ut som jag ska äta nu....
ska belägra soffan och titta på en film innan det bär i väg!

Hur handterar ni när era "godispåsar " kallar på er?....

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

jo jag tycker det är jätte gott och jag blir så lugn av det! Du borde testa det!

2009-03-08 @ 21:14:17
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Lina



Det är bara att kravla sig ned i ett par lite för stora byxor. =)



Godispåsar..jadu...jag köper några få bitar och äter samma dag. Men har jag mer och godiset ligger kvar i skåpet...så går inte det...går och äter hela tiden. Så jag måste kasta det. Trampa sönder det i stundens hetta eller något...haha

2009-03-08 @ 21:21:00
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0