9/3

Så här sitter jag nu,
med min musli och filmjölk...'
och kan inte sova!
Men jag ska göra ett tappert försök när ätit upp muslin!
Skam den som ger sig!

Tror jag lyckats packa ner allt jag behöver...
penicillin, dator med alla tillbehör, kamera, mobil,
underkläder, zipperjacka (tror jag kan ha svårt att dra något över huvudet på onsdag...)
visakortet (icke att förglömma), necessär med tillbehör...
tror jag klarar mig om jag glömt något...
eller?

Uppätit och klart..
(eller nästan..fick inte i mig allt...
undra vad det kan bero på?...*L*)
Så nu ska jag invänta John Blund och se vad han kan stå till tjänst med ikväll....

8 timmar och 15 minuter kvar tills inskrivningen....

Linda

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men de tär väl jättebra att du inte kan sova om du sitter och äter ;)



puss och lycka till nu!!

2009-03-09 @ 23:54:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0