9/3

Inte många timmars sömn inatt...
sist jag tittade på klockan var hon 01:03.
Och sen har jag varit uppe två gånger innan jag äntligen gick upp 06:45.
Denna nervositet!....
Och värre lär det väl bli idag,
om jag känner mig själv!

Kommer vara nervös och allt som jag gör idag kommer gå i en ilfart,
allt för att dagen ska ta slut...
tur jag inte har något precisionsjobb..*L*
Då hade inte mycket blivit rätt!

Ikväll blir det dags att packa väskan,
inför morgondagen.
Kameran, datorn, mobilen...
tja...
behöver jag något mer?...*L*

Nu ska jag rista liv i resten av min älskade familj,
och se till så de får sin frukost..
(själv får jag ju vara utan, då jag ska vara fastande inför proverna klockan 08:00)
Så i matkorgen får även frukosten följa med till jobbet!
Musli och filmjölk gånger 2....
2 dl wokade nudlar och lövbiff...
Sen blir det att stanna och köpa middag som jag kan värma på fritidsgåren!

Ikväll blir det träning också,
allt för att köra slut på min nervositet...
så jag kanske stupar i säng ikväll.
(drömma kan man..*L*)
Så i morgon när jag vaknar kommer jag ha en go träningsvärk!
För att inte tala om i övermorgon...
då har jag nog ont både här och där!
Men det är det värt!

Nu är jag som jag var när jag var liten på julaftonen igen....
en härlig nervkittlande känsla i magen...
förväntansfull...
uppe och skuttar på små rosa moln...
(och detta utan deras härligt lugnande tabletter jag ska få..*L*)

Bara 24 timmar och 45 minuter kvar tills inskrivningen....

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

oj vad händer hos dig? Du ska fixa och lyfta,så mycket hänger jag med.



Wow,häftigt! Jag tror att det komer att få dig att känna dig mer ett med dig själv.

Då jag tror att det är på ditt förslag och ingen annan.

Hoppas dagen går foooort!



Kram

2009-03-09 @ 08:18:51
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Monica j

Lycka till nu. Tänker på dig.

2009-03-09 @ 09:26:07
Postat av: jojo

Ha en fin dag, även om jag inte förstår vad du ska göra, första gången jag läser din blogg :)

2009-03-09 @ 12:54:13
URL: http://jojochoklad.blogg
Postat av: Lina



Kommer tänka på dig i massor och hoppas på snara uppdateringar så fort du hinner och orkar.

Själv sover jag som en stock då det sker så jag kommer inte hinna lägga något mer inlägg hos dig.



Är nervös och pirrig för din skull med =)



/ Kramar

2009-03-09 @ 14:50:33
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0