14/3

Fick oväntat besök,
och vad passar då bättre än att bjuda på ebony,
gevalia?..*L*
Fick ett jättefint krya på dig kort, en lila bukett tulpaner
och en påse Lindht`s choklad!



Tack Mia!
Vilka härliga kompisar jag har!

Tröttheten hänger fortfarande i,
och trycker ner mig...
och jag har låtit den ta över!
Sovit/slumrat mest hela dagen....
occh det har varit skönt,
men inte har det lättat tröttheten!

Nu när vi har vatten igen,
så tog jag mig i kragen och asade mig in i duschen..
där jag blev stående i en värmande dusch..
Och jag har konstaterat att värme ÄR smärtstillande!
Kände mig som ny,
när jag tvättat håret och fått på mig nya rena kläder...
(inte morgonrocken..*L*)
men då jag minst anar det kommer smärtan smygande igen...
(är den bara smygande är det ingen fara..
värre när den kommer med buller och bong)

Men nu känner jag av att jag varit duktig....
för  nu börjar ögon gå i kors igen!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lina



Jag hoppas verkligen att du snart slipper den värsta smärtan.



/ Kram

2009-03-14 @ 18:36:40
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Lina



Bara jag igen =) .

Jag jobbar med hm....nu kommer jag avslöja för mycket när jag är så anonym i min blog. =P.

Hm..du har inte möjligen msn förresten ?



2009-03-14 @ 18:37:43
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0