15/5

Ida är det 1 år och 4 månader sen jag gjorde min operation.
Hoppade upp på vågen i morse och
"hon" stannade på¨
68,2 kg.
Innan operationen vägde jag 119,3 kg så det blir en minskning på
51,1 kg.
Och vikten har stabiliserat sig bra.
Den pendlar mellan 65-69 kr,
och har så gjort sen November -08.
Känns som att kroppen hittat rätt,
och jag börjar hitta mig själv helt igen...
Tar tid ,
men jag ger det gärna tid!

Fortfarande trött,
men känns trots allt lite lättare idag.
Kan det vara för solen skiner på mig?..:)

Linda

Kommentarer
Postat av: Mia i Lund

Hej Linda -först och främst - du ser FANTASTISK ut!! En sån resa du har gjort! Om 9 dgr är det min tur, den 25 maj - som jag längtar!! Men jag har dödsångest!! ( små barn och allt det där...)Vänninorna är för OCH emot, så jag vacklar omkring men jag är otroligt tacksam att jag får chansen, men fy fan vad rädd jag är att nåt skall gå snett....Så har din värk försvunnit?? Mina ben is killing me....Önska mig lycka till! Kram/Mia

2009-05-15 @ 22:55:17
Postat av: Lina





lovely!. Du är skön,underbar,vacker och Du!



Häromdagen fick jag kommentaren " Oj, så fet du måste varit...du har ju gått ned mer än jag någonsin vägt!!"



Skrattet kom ..men Aj så ont det gjorde inuti. =(

2009-05-16 @ 02:56:27
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0