6/5

Haft en bra eftermiddag och kväll,
varit på fotbollsplanen..:)
alltid lika kul att träffa lite folk,
blir ju så lätt rastlös när jag går hemma..:)
Jag är socialberoende..:)

Nu har jag och huliganerna parkerat oss i soffan och tittar på fotboll..
(japp, vi är en sann fotbollsfamilj..:))
och tro det eller ej...
vi hejar på samma lag idag..:)
(inte ofta det händer, så idag slipper vi nog lite konflikter i fotbollssoffan)
Barcelona!!!

Maten funkar för tillfället inget vidare..
är sugen på allt men när jag väl ska äta så går det inget vidare.
Ska försöka få i mig lite korv och hemmagjord potatismos nu...
Wish me luck!
Går inte det så blir det några havrefraskuddar....

Nu ska här hejas vidare....
BARCA!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0