22/4

UTSÖVD....
är jag nu!
Jag har sovit i 10 timmar!
Och det var hur skönt som helst.
Samtidigt så bhövde min kropp det!

På fredag har jag vägdag och lördag mätdag...
ska bli intressant vad som hänt med mina centimetrar runt kroppen!
Och om jag kommit ner till 88 kg än...
även hur många kilo jag har kvar tills jag väger mindre än min kära man.
Och sen är jag ledig på fredag förmiddag..
så jag längtar till fredag!

Jag måste köpa bikini tills vi ska åka till Rhodos...
(kanske något sådant här..)  www.ellos.se
Zooma
ZoomaZooma

alla mina är förstora...
häcken har blivit betydligt mindre och brösten har blivit ännu mindre...
Men jag får vänta tills helgen innan vi åker..
då passar den iallafall på semestern...
och trillar inte av titt som tätt..*L*
Får nog snart börja packa lite...
Iallafall till mina huliganer!

Nu ska jag fixa fram lite frukost..
samma som vanligt...
20 rågfraskuddar och 1 dl lättmjölk!
Och väcka mina söta huliganer...
de vill inte vakna idag...

Stegen igår var sega..
men jag klarade målet.
Idag kanske jag kommer över 9000...
vem vet!

Min nästa belöning ska jag få vid 85 kg...
tar nog ett litet tag innan jag är där...
men jag vet redan vad jag ska unna mig...
klippning/färgning av håret
och färgning/plockning av ögonbryn/fransar.
Så nu blir det ut och jaga steg för mig...
vill ju "få" belöningen innan jag åker till Rhodos!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: munin

Mysigt när kläderna börjar bli för stora... Då märker man lite extra att det går åt rätt håll =) Grattis...

2008-04-22 @ 08:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0