20/12

Igår kväll hade vi julavslutning på fritidsgården,
så lagom sliten beav ja mig hem vid 21-tiden.
Sen var det bara in  i duschen och fixa till sig,
för här ligger vi inte på latsidan...*L*
Jag och två kompisar begav oss till byns pub!
Så när jag väl kom hem vid 2 i natt,
 somnade jag innan huvudet hamnat på kudden!
Idag får jag vara lite sliten..*L*

Åt 2 dl mannagrynsgröt till frukost,
så mätt och belåten är jag!
Ska ta och vila en timme eller två nu..*L'
Vad skönt det är med julledighet!!

Skulle ta på mig ett par joggingbyxor som jag kunde glida runt i här hemma...
fick på mig ett par som det var ett stort hål på knäet...
sonens gamla...
i storlek 158/164...
de sitter lite slimmat med längden är perfekt!..*L*

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Gud så härligt o komma i sonens kläder, jag skulle jubla! Ha en skön dag! Kram!

2008-12-20 @ 11:42:35
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0