29/12

Ny dag, nya utmaningar!

Vaknade med tuppen idag....
hade tänkt jag skulle ta en sovmorgon,
men tji fick jag!
Så nu är 1/4 del av denna familjen pigg och vaken,
resterande 3/4 delar ligger och snarkar gott i sängarna!

När jag vaknar om morgnarna så är jag fruktansvärt torr i munnen,
jag undrar om det har att göra med mina tabletter?
Jag äter ju b12 och mulitvitamin...

Nu när alla sover ska jag ta en omgång med wii fit
(då behöver vi inte bråka om vem som ska spela..*L*)
Har faktiskt lite träningsvärk i mittenpartiet..*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: Mie

Godmorgon! Fint du gjort här då=). Torr i munnen låter inge kul, men kanske beror på dina tabletter. God fortsättning! Kram!

2008-12-29 @ 09:19:12
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0