13/1

DAG 19

TACK ALLA NI SOM KOMMER MED LYCKOÖNSKNINGAR....
NI HAR INTE EN ANING OM HUR MYCKET DE BETYDER!!
TACK!!

Var inne och kollade på min statistik och vips
hade den flugit upp på nästan 400 användare bara idag...
Vad kul att så många läser den och ännu roligare att ni kommer med tips och lyckoönskningar!!

Här sitter jag (fortfarande i morgonrock) och är iskall om mina händer, medans mina fötter är kanon varma..
ingenting är som det ska vara idag...men det är ju heller ingen vanlig dag, det är ju dan före dan...
Och jag har en barnslig längtan och rädsla för vad som ska ske...

Jag är så nervös att jag inte kan hålla koll på timmarna och minutrarna längre...(har tappat räkningen)
Om det är på gott eller ont...tja..bestäm själv!

Linda


Kommentarer
Postat av: katrina

Men du har juh alltid dom snälla sjuksköterskorn som tar hand om dig ;)... Man känner sig som en prinsessa typ... Hur länge tar en sån operation?

kram!

2008-01-13 @ 16:51:01
URL: http://kattyy.blogg.se
Postat av: katrina

Hahahha jaa precis ;)! dessutom mår man ganska bra av alla droger de stoppar in en :P

Kram på dej!!

2008-01-13 @ 17:06:23
URL: http://kattyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0