16/1

Dag 1
Har fått i mig 5,5 dl vatten och näringsdryck...här smakar vaniljnäringsdrycken mjukglass.
Inga större problem förutan att doktorn ville flytta mig till en helt annan avdelning...Jag var för frisk och en
annan behövde min plats!
Självklart ville jag inte byta avdelning. Men doktorn körde över mig totalt...Så känslig som jag är just nu
så kom ju tårarna...Då kom min hjälte MiaMaria till min undsättning...TACK FÖR ATT DU STÄLLDE UPP
FÖR MIG!! Jag fick stanna kvar men utan MiaMaria hade jag legat på transplantations avdelningen!
Nu ska jag ta mitt smärtstillande och krypa ner i sängen och titta på Ugly Betty.
UNDRA OM JAG VERKLIGEN FÅR KOMMA HEM I MORGON?

Kommentarer
Postat av: pej

Hmm. Får du se Ugly Betty idag? På min tv va det igår *fniss*
Hoppas du får komma hem imorrn!
Gonatt!

2008-01-16 @ 21:22:46
URL: http://pbme.blogg.se
Postat av: Mia

hoppas det för din skull vännen

2008-01-16 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0