19/1

DAG 4

I morse när jag vägde mig visade vågen 109,9 kg, så kilona försvinner snabbt nu...men det är ju inte så konstigt, jag äter ju inte och får bara i mig flytande...
Men kul är det att se att det händer något.

Jag letade fram måttbandet , så nu i morse mätte jag mig...
Ska jämföra med det jag mätt i december..kommer på nästa inlägg idag!

Idag hade jag tänkt ut och gå en liten runda runt kvarteret och få lite friskluft...det är inte långt, men jag måste ju börja någonstans...
Det blåser lite grann ute, men har jag bara tillräckligt med kläder ska det nog inte vara något problem...
Mamma skulle komma någon gång under förmiddagen, så skulle vi ta oss ut!

Jag har nog inte fattat att jag har gjort operationen ännu..känner inte mig pånyttfödd, som många andra beskriver!
Jag känner mig mätt, full imagen, tja...massor med luft i magen...
Uppsvullen..men ingen större smärta.
Visst kan jag vara på dåligt humör, men det är när det känns som att jag har världens håll på vänser sida...
känner mig ihoptryckt när jag sitter....
Men jag är glad att det har gått så bra som det gjort!!
Jag sitter ju inte stilla särskilt länge utan är gärna uppe och går...känner inte mig så hoptryckt då..

Det blev lättfil till frukost idag också...1/2 dl lyckades jag få i mig....svårt att känna mättnadskänsla, när man känner sig full, mätt hela tiden...
Sen jobbar jag på med vattnet...det tar tid..är rädd för att ta för stora klunkar...

Undra hur jag kommer uppleva paraglidingen i maj?....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0