25/1

DAG 10

Såg att jag skrivit fel datum HELA dagen igår...*sorry*

Vågen stannade idag på 106,9 kg, så nu är det minus 12,4 kg sen 25/12.
Och det är  jag jätte nöjd med!!
Nästa vägdag tisdag!

I går var jag helt slut och mådde inget vidare, det har börjat rätta till sig, men känner mig fortfarande jättetrött!
Och det är ju typiskt......vi ska ju ha kalas idag för att sonen fyller 11 år!!
Men jag har många som ställer upp och hjälper till, så kalas blir det.
Men det är jobbigt att vara trevlig och social
när man bara känner att man vill krypa ner under täcket och gömma sig!

Var uppe på sonens träning igår, trodde jag skulle orka......men tji fick jag!
Jag var så nära att bryta ihop....och det är inte vanligt!
Bara kände att jag måste därifrån snabbt efter träningsslut, men där var någon förälder som bara fortsatte prata och prata och prata....
och jag kände hur jag blev stressad.....jag är ALDRIG stressad annars!
Till slut kom jag därifrån och när jag kom hem så kom allt ut över min kära man....
(jag vet att det inte är hans fel....men det sägs ju att de man älskar är man som värst mot...)
Som tur är tog han inte åt sig utan gick och ordnade mat till barnen och jag fick en stund för mig själv....
TACK , för att du finns, du vet att jag älskar dig överallat annat!!
Klicka för stor bild(fotot tagit hos www.fotoakuten.se)

Så det var mycket igår....
Men mina promenader gjorde jag!
Men sen var det inte mycket med mig igår kväll...
jag låg i soffan och frös och mådde dåligt!
Men idag är det en ny dag och nya tag!!!!
Så.....

Idag har jag börjat med lite passerad/mosad mat!
Har inte hunnit så långt än med jag började dagen med 1 1/2 dl lättfil, vid 10:30 ska jag äta 1 knäckebröd med leverpastej och 1 dl lättmjölk!
Knäckebröd är bra att äta när man ska äta passerad kost, för det är jättesvårt att svälja knäckebrödet om man inte tuggar det ordentligt!
Sen ska jag självklart hinna med en förmiddagspromenad också innan baren kommer hem från skolan!

KAN MAN VARA GLAD ÅT LITE, HAR MAN MYCKET ATT VARA GLAD ÅT.....

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0