2/7

Nu har vi kollat på Kung fu pandan...
och mannen har cyklat till jobbet
och lillhuliganen har krypit ner i sin säng.
(Storhuliganen är hos sin pappa..)
Och jag har bänkat mig framför datan...
iallafall en liten stund,
innan jag ska krypa ner i min tomma säng!

Ikväll är jag sugen på allt...
men jag ska hålla mig till mina ananasar...
i skåpet ligger en ask med after eight och ropar på mig...
men min ananas burk är öppnad och står redo i kylskåpet!
("sugenheten" kan beror på att jag har mens...)
Men den är jobbig när den tittar fram...
och ananas är både gott och nyttigt....
after eight är bara gott!
Och det är ju inte lördag idag!
(bara lill- lördag..)

I morgon ska jag och lillhuliganen och en kompis till honom
åka till Andys lekland.
Och vem vet...
jag ger mig kanske på deras rutschkanor..*L*
Ska jag leka där i 3 timmar,
måste det bli massa av steg...*L*

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: sanny

hehe, gör jag med :)

2008-07-02 @ 23:47:55
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Tack =)

2008-07-03 @ 06:30:04
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0