27/7

Uppackningen är klar!
Och det är grymt varmt idag!

Mannen håller på att fixa poolen,
som förfallit när vi varit iväg..*L*
Men snart är det klar för ett dopp!

Har hunnit med ett mellanmål av blåbär...
och vatten!
Och snart är det dags för lunch...
Men jag vet inte riktigt vad,
man är ju inte speiellt hungig i den här värmen...
Får bli något riktigt ikväll istället!

Jag har nu inte längre någon tom gardrob,
utan en vanlig ,
med lite kläder att välja mellan!
När jag stod och plockade upp mina kläder från Ullaredspåsarna,
kändes det inte som mina kläder...
de var ju så små...
Så jag var tvungen att prova dem en gång till innan jag hängde in dem..*L*
Och visst var det mina!
De var både snygga och MINA!

På Torsdag bär det av mot Stockholm,
men vi ska inte köra hela vägen direkt,
utan stanna till på några platser och kolla läget..
Någon som har några ideer,
någon som vet något sevärt på vägen mellan Sibbhult-Stockholm?

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0