15/6

Bröllopet igår var fint och allt flöt på som det skulle!

Jag var iväg och fixade till håret och det blev bra,
kläningen satt som den skulle,
och kasade inte ner.
Och jag slapp skoskav!
M a o en helt lyckad kväll!

Min man hämtade mig när jag var klar med håret och sminket,
sen körde vi till kyrkan...
På väg dit inser jag att klockan bara är 14:00,
och börjar räkna timmarna tills vi ska äta..*L*
Jag inser till min fasa att det är minst 3;5 timmar innan vi får förrätten...
så vi stannar på Biltema och min kära man springer och köper
potatismos till mig...
i sina bröllopskläder...
tror inte de är så vana vid så uppklädda besökare...*L*
Gott var det iallafall!

Och jag klarade hela kvällen utan att dumpa!
fast jag "kände av" bröllopstårtan..*L*

Jag träffade många jag inte träffat sen innan operationen
och de kände knappt igen mig!
Så det blev många fina,gulliga och söta komplimanger!
"Var stolt för vad du klarat av!"
"Du är en helt annan Linda"...(utseendemässigt)
Så idag bär jag stolt upp komplimangerna!

Nu ska jag köra och hämta mina älskade huliganer på fotbollsskolan!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Säljer dom potatismos på biltema?! Haha..

Kul att få klä upp sig lite extra ibland !!

Kram

2008-06-15 @ 16:04:03
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0