3/6

Nu har jag ökat på mina steg med lite till..
men några till ska jag nog få ihop...
typ 3000 till...*L*
Var riktigt skönt att promenera...
känns i benen...
och kroppen...
men ack så skönt!
Tänkte jag skulle ta och träna några minuter vibrationsträning också ikväll..
vara riktigt duktig!

Jag har fortfarande lite ont i magen...
men jag tror det kan vara värmen..
jag dricker för lite...
och sen så órkar jag inte äta så mycket.

Ska försöka få mina älskade huliganer i säng nu...
sen ska jag vibrera, duscha och krypa ner i soffan!

I morgon ska jag köra till Osby och kolla på en kläning
jag ev ska ha till bröllopet vi ska på den 14 juni.
Annars blir det Kristianstad på torsdag,
och då lovade kompis M att hon skulle följa med som
smakråd!
Ska bli spännande att se sig själv så fin på bröllopet...
Undra om jag kommer under 80 strecket till bröllopet?..
Ska jag det får jag nog ta tag med hårdhandskarna
och jaga steg..*L*
Men som sagt ingenting är omöjligt....*L*


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja ,kan tänka mig att det är roligt att klä upp sig nu, det måste vara en enorm skilland på dig efter den stor viktminskning du har gjort. Tror du kommer att bli kanon snygg.



Min steg idag 5780 inte så jättebra men bättre än inga alls.



Sov gott!

2008-06-03 @ 21:37:32
URL: http://ijafia.blogg.se/
Postat av: Joss

Hej! har läst din blogg då och då. Vill bara säga att det är bra gjort, verkligen imponerande:) och kul att du väljer att dela med dig av viktresan!lycka till med fortsättningen!

2008-06-03 @ 22:41:37
Postat av: ejmis

God morgon! =)

7200 steg för mig igår.

2008-06-04 @ 05:46:41
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0