3/6

30 +1 dag...
men ingen skillnad i sikte!
Så jag tror jag klarade mig undan
den kända 30 årskrisen..*L*

Vaknade nöjd och belåten med gårdagen...
men med en massa magknip istället...
(måste vara all astizinzanon jag drack igår..*L*)
Men nu börjar den släppa..
så snart bär det av mot jobbet...
jobbar 09-13:30 idag...
Bara i dag och i morgon kvar på jobbet...
sen är jag ledig därifrån tom 20 augusti
lagom..
Ska jobba lite i sommar...
men inte allt för mycket..
hoppas jag..*L*

Hoppas jag hinner med en runda i poolen idag också..
värmen är ju kvar!
Ska blåsa upp huliganernas luftmadrass,
och sen ligga där och flyta runt!
(fast idag hoppar jag över astizinzanon..)


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Grattis i efterskott. Mitt barnbarn föddes också igår strax efter kl. 20.00 kom hon till världen.

Ja jag har satt en målvikt på 75 kg. Får väl se ifall det går att gå under den eller ej. Vad har du för mål?

Kramisar så länge

Lottis

2008-06-03 @ 11:51:05
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0