4/6

Jag hittade en kläning till bröllopet och den satt som en smäck!
Och jag har fixat en som ska fixa mitt hår
och sminka mig till bröllopet....
Men jag måste nog köpa en behå som också sitter som en smäck...*L*

Ikväll har vi varit på fotboll...
vi och världens knott!
Så det är duschen som gäller för alla nu..
jag står i tur...
tur vi har 2 duschar...
men vi får väl se om varmvattnet räcker till mig!

Fick många kommentarer ikväll av folk...
bla...
"vad fin du är!"
"Oj, nu syns det mycket, vad duktig du är!"
"jag kände knappt igen dig!"
Det är alltid kul att höra,
och jag njuter av det!
Det skäms jag inte för att säga!

I morgon är det skolavslutning....
så jag måste plocka fram "fin kläder" till mina älskade huliganer!
Och sen till det stora problemet...
vad jag ska ha på mig!

Nu ska jag avsluta kvällen med ett glas astizinzano...
det är ju inte varje vecka man fyller 30..*L*


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men visst är det kul när folk ser och ger komplimanger, då kämpar man ju ännu mer.



Hoppas skolavslutningen går bra!



Mina steg 8976.

Ha en bra dag

2008-06-05 @ 07:18:18
URL: http://ijafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0