1/3

DAG 45

Nu blåser det riktigt mycket här...
undra om vi får behålla srtömmen i natt?

Min kära man tittar på skräckfilm och det vill INTE jag!
Får lite problem med sömnen då kanske...
så jag sitter en stund till här istället!

Huvudvärken är borta!
Och jag har druckit 1, 3 liter nu!
Så det blir väl toarunda i natt...*L*

Och stegen har jag hunnit med...
fast de satt långt inne!
Men med lite extra springande här hemma så nådde jag målet!

I morgon på fotbollscupen tar jag med mat till mig själv också...
(man lär av sina misstag)
Så jag orkar med linedancen på eftermiddagen!

"DEN BLINDE TAPPAR BARA SIN STAV EN GÅNG"...

Linda


Kommentarer
Postat av: Mia

Synd att du inte får träffa Ludde i morgon då.

2008-03-01 @ 23:08:53
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0