19/3

DAG 61

Stegräknaren står inte på så mycket..
så ska jag klara målet idag ,så
bör jag nog ut och jaga steg på riktigt!
Mina steg idag är 1954 steg...

Har just ätit sen lunch...
omelette med vitkål.
Gott!
Men orkade bara en halv...
sonen tryckte i sig min halva också...
efter han tryck i sig sin egen!

Fick komplimanger på jobbet idag,
om att nu syns det verkligen på mig att jag gått ner i vikt!
Och den komplimangen har jag levt på hela dagen.
Det är kul när människor märker det,
och vågar säga det!
I och med att jag inte själv "ser" det!

Nu bär det snart av på fotbollsträning...
men idag tar jag med tenniskor och jättevarma kläder,
så kan jag ut och jaga steg under tiden sonen tränar!
Nytta och nöje bör förenas!

"MAN KOMMER ALDRIG FÖRST OM MAN GÅR I ANDRAS FOTSPÅR"...

Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

mina steg idag landade på 13082... super nöjd med dom stegen, har sprungit som bara den på jobbet idag... så det känns skönt. ha en bra kväll...

2008-03-19 @ 18:52:49
URL: http://smiley81.blogg.se
Postat av: Barbamorsan

Ja det kan nog vara just så att folk faktiskt inte vågar säga något. Min svägerska gav en gång mängder av komplimanger till en bekant som hade gått massor ganska fort och fick en utskällning. Det visade sig att personen i fråga var sjuk i tarmarna på någotvis, tidigare hade hon en kraftig övervikt.
hoppas det gick bra med stegen.

2008-03-19 @ 19:49:25
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0