20/3

DAG 62

Motsattsen till dumpning vet jag inte vad heter..
men den ger samma symtom som dumpning...
Alltså jag menar det dröjer för länge mellan mina måltider...
Det har jag upplevt idag!

Efter min sega morgon så skulle jag (som alltid)
ta med mig mellanmål till jobbet.
Gissa hur glad jag blev när någon har tagit det sista knäckebrödet utan
att knysta något om det!
Så det blev ett äpple bara till mellanmål  under jobbedagen...
och vid 12 så kände jag mig
yr,illamående, skakig och fruktansvärt trött!
Tur jag bara jobbade till 13:30...

Nu är jag hemma och har värmt lite fiskgratäng till lunch,
så symtomen försvann snabbt!
Så nu är allt som vanligt igen...

Har druckit 6 dl vatten fram till nu...
ska få i mig minst lika mycket till under dagen!

Stegen har inte heller blivit så många än....
1022 steg visar min stegräknare...
Så som alla andra dagar har jag en hel del steg att jaga upp!


Och nu kommer all snön...
det snöar avbrutet...
och massor..
bara vräker ner!
Och jag som skulle köra och storhandla....

"GLADA ÖGON GER DIN FIENDE BEKYMMER"...

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Fy och usch för snön, här snöar det oxå=/.
Hann inte få in mina steg igår, dom var 10019.
Ha en bra påsk! Kram!

2008-03-20 @ 16:54:36
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0