10/9

Forfarande ingen smärta...
varken i käkbenet eller i huvudet,
men trött...
det är jag!

Ätit 1 ½ dl jordgubbsfil till kvällsmat,
och den slank ner den också.
Nu väntar vi bara på äppelkakan..*L*
och på att fotbollen ska dra igång förstås...
Här hemma är alla Sverige matcher heliga..*L*
Framför allt är det jag och stor-huliganen som är intresserade,
de andra har inte en chans på tv`n då!

Jag är frusen,
kan kanske bero på att stesoliden börjar avta...
och att hösten redan är här gör ju inte saken bättre.
Hade gärna haft några dagar med värme till...

Nu ska jag bänka mig i soffan,
så jag får den bästa platsen till fotbollen.
Under duntäcket i soffan!

Linda


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Åh,heergud Linda! Jag har nu läst din resa och fy sjutton vad du verkar lida.

Tandläkarn på det med...



Jag hoppas nu att de ringer i morgon och ger dig ett lugnande besked.



Att ständigt vara trött och inte må bra samt ha en familj också ja då kan man känna sig liten...



Tummen för dig! KRAAM

2008-09-10 @ 21:05:19
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: emmely

Ja , jag räknar mina steg. Men hinner inte gå så många steg som jag skulle vilja att jag gick. För mycket i skolan nu. Stressigt. Men det blir ca 6000-8000 per dag.

2008-09-10 @ 21:05:51
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hur går det?

2008-09-11 @ 09:08:41
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0