14/9

Tog en liten minisemsemester igår!
Sista rycket med husbilen,
innan vi ska ställa in den.
(förmodligen)

Idag är första dagen på min mans nya liv!
Han kör stenhårt med Gi,
och kör rivstarten nu i två veckor.
Så jag hjälper honom så gott jag kan!
(Nu är det ju lite ombytta roller...*L*
han väger nästan 20 kg mer än mig)
Så stötta, stötta, stötta är mina tre ledord,
de följande 2 veckorna!

Det känns som om allt har lossnat för mig nu,
huvudvärken visar sig bara ibland,
men då är den iallafall så man kan stå ut med den.
(hjälper med ibumetin)
Läkaren från infektionen ringde mig i fredags och bad mig
komma in för att lämnalite fler prover,
bla fler leverprover, vita blodkroppar mm...
(ca 8 rör till...har snar tinget blod kvar mer...*L*)
När jag kom in 15:25,
så var dörren låst....
de stänger 15:30!
Men de var snälla nog att öppna fönstret och berätta de stängt för dagen...?!
Så nu ska jag in och lämna proverna i morognbitti i stället,
fast på vårdcentralen istället.
Hade tänkt jag skulle ge mig på och jobba igen!

Jag börjar känna en liten olust känsla i magen...
men jag vet varför...
jag ska ju till tandläkaren i morgon igen....
men det gick ju bra sist,
så jag tror inte det är någon fara,
de skulle bara undersöka i morgon,
så jag får spara nervositeten tills nästa gång..*L*

Vad tycker ni om att gå till tandläkaren?
Är deet som att byta strumpor,
eller ni är som jag....

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

hej. Jag tycker inte mindre illa om att gå till tandläkaren än att gå till vilken annan läkare som helst. Jag är inte rädd, men jag slipper helst!

2008-09-14 @ 20:40:48
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0