23/9

Jag dumpade!
och det blev rejält...
Jag bredde farfars hemmagjora franskbrödbullar till huliganerna,
och jag provsmakade...
(oki...jag åt en halv halv fralla..)
SÅ...
jag får skylla mig själv!
Men jag lär nog inte göra om det på ett bra tag!
(fast de var goda!)
Tog mig ca 1 timme att bli "normal" igen...
(iallafall så normal jag kan bli..*L*)
Först kom
magknipet....
sen
hettan....
sen
tröttheten...
sen
hopplösheten av sjukdomskänsla....
sen
frusenheten...
sen
"normalheten"!
Så eftermiddagen har varit en lärorik tid!

Fick tid hos läkaren på medicinmottagningen
(operationsläkaren)
så den 3 oktober ska jag på läkarkontroll.
Ny läkare igen,
men det ska ändå bli intressant att höra vad hon har att säga.
Och den 30/9 har jag telefontid hos läkaren på infektionen...
Tur jag har frikort!..*L*

Har jagat ihop 7034 steg idag...
och idag ska jag klara 10000 steg!
Ska ut på en runda om en timme,
får jag inte ihop dem då,
så ska jag springa omkring här hemma tills jag är uppe i det magiska talet!
(så normal är jag!)

Vad är normal för dig?
Är det samma som att vara som alla andra?
Frågan är om de vi tycker är "onormala
har en "normalare" syn på livet  än vad "normala" har...


Linda




Kommentarer
Postat av: tess

Ja ja e sugen men som sagt ja vet inte med naveln... de tar tid att läka.. men sugen jaaa... //Tess

2008-09-23 @ 19:47:35
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Liz!

Snygg klänning du har på din bild!

2008-09-23 @ 20:16:25
URL: http://metrobloggen.se/spirulina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0