23/4

Ännu springer jag ifrån lill-huliganen...
fast jag hade liite problem med att stanna..:)
men huvudsaken är att jag vann iallafall!
Och kommentaren...:)
"Mamma, du kan ju springa  typ jättefort!"
Gissa om jag växte..:)
(blev minst 180 cm...:))
trots de små orden kom från en 8-åring!..:)

Fick även en kommentar från en äldre kvinna idag när jag var ute och rastade mina ben..:)
(en kvinna som jag hade som rastvakt när jag gick åk 1-6)
"Vad fin du blivit!"...
"Det är du klart värd!"
"Vad skönt det måste vara att kunna köpa kläder var du vill!"
"Grattis!"
Med lätta steg skuttade jag den sista kilometern hem!...:)
Och gissa om JAG haft en kanon dag?..:)

Kanske ska ta en runda på Wii Fit nu när jag ändå är på G?...

"Tänk att lite kan värma så mycket!"

Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wii fit går ju inte och avsluta när man väl börjat.. riktigt kul är det. :D

2009-04-23 @ 20:02:29
Postat av: Linda

Åååååh jag vill också få såna kommentarer ju!

2009-04-27 @ 13:48:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0