2/4

Tänk att livet kan vara lika underbart som vädret har varit idag!
Och pricken på i:et ,
så fick jag visa leg på bolaget...
när jag skulle köpa en flaska röd vin till helgen!..:)
Tänk vad lite som kan göra en så glad!

Tycker det mesta har funkat kanon idag!
och det utan att vara överdriven optimist..:)
Om nu pessimisten ska visa sig liite..
så kunde jag kanske druckit lite mer..
men det blir bra ändå!

I morgon blir en riktig hemma dag..
med promenader, kanske bak, tvättning, undan plockning och förhoppningsvis
jag, datan, solfilten, kaffet och hunden på altanen!

                               


Jag har druckit kaffe,
så ett tag till får jag nog allt vänta på John Blund..
men vad gör det...
jag ska ju ingenstans!

Hur har er dag sett ut?

Linda


Kommentarer
Postat av: emmely

Hej! vilken härlig dag du hade igår. Min gårdag såg ut så här undefär. Ut med hunden på morgonen. Sen till skolan. Gick 08.20 - 13.00 eftersom de bygger om i skolan. Men såklart för att vi slutade/ar tidigt (ons, tor och fre) gick världens no uppgift att göra klart hemma. Alltså ett stort arbete om klimatkontroll. Så jag pluggade från 14.00 - 20.30 med kanske 1 timmes rast där emellan! Men det blev klart och jag är nöjd!Sen efter det kollade jag på tv sen gick jag och la mig!

2009-04-03 @ 07:45:56
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Linda

Huvudsaken är att man är nöjd med sin dag!

När var det du skulle till Huddinge nu igen?

2009-04-03 @ 08:29:27
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0