25/4

Så är vi på väg...
Har vi inte allt,
så får vi väl låna av någon..:)
(vinet är iallafall med..:)

När nu väl alla..
(och då menar jag alla..tom monster hunden..:))

är instuvade i husbilen,
så börjar jag bli hungrig..:)
Jag har sett till så alla har allt med sig...
(och min mat ligger längst ner, under allt ihopa...)
men jag tiger stilla..:)
Har vi nu väl kommit iväg itid..
så gör jag nog rätt i det!..:)
Och dagen till ära är jag förpassad till baksätet med lill-huliganen..:)





Detta är livet..

NU ska här njutas av varje ögoonblick!

Vad är njutning för dig?

Linda


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Att gå en morgonrunda i trädgården, lukta på blommorna (korkek behövs ej), läsa en god bok, mysa med barnbarnen

2009-04-25 @ 15:44:43
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-25 @ 15:51:19
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0