28/4

Inte mycket det fina tål...
Husbilen är nu tom...
och jag likaså..:)
(iallafall helslut!)
Fast jag hade hjälp av både mannen och lill-huliganen...:)
Så nu inväntas bara torsdagen,
med ett stort leende på läpparna..:)

Mat fick jag ihop,
trots sletenheten...:)
inte världens bästa för en gbp opererad..
men pommes, köttbullar, bea-sås, gele , majs och gurka.
Åt 4 pommes, 1 köttbulle, 1 msk bea-sås, 1 stor bit gurka, 2 msk majs och 1 tsk gele...:)
och mättad ,
det blev jag!
Och törstig...
så nu sitter jag och väntar ut tiden,
så jag orkar dricka...:)

Pratade med Citadellkliniken idag om min återbesöks tid efter 3 månader,
jag ska dit och inspekteras, fotograferas och klämmas på
den 9 Juni klockan 17:15,
i Landskrona.
Jag är nöjd med mina boppisar och ska bli spännande att se vad läkaren säger om dem..
(han har nog sett ett antal fler boopisar än vad jag gjort..:)

Nu ska jag gå och fixa mig ett STOORT glas appear fun light,
innan jag törstar ihjäl.:)

Linda i väntans tider....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0