20/2

Tacos blev det till lunch idag...
1 dl köttfärs, 1 hårt tacoskal, 1 msk majs, 1 msk gurka och 1 msk tomat.
Mätt och belåten utan ont i magen!

Ikväll ska huliganerna på disco,
den lille är eld och lågor..
men har kommit lite i trotsåldern och allt ska hända direkt...
sur och tvär och inget är bra.
Medans den store tar allt lungt...
för lungt kanske...*L*
Så nu förstår jag uttrycket...
små barn, små bekymmer...
stora barn , stora bekymmer....

Mitt godissug har icke lämnat mig...
ligger kvar som ett täcke...
men jag har stått emot...
fast jag har varit nära många gånger...
Och nu är ananasen slut!

Har du något knep för att klara stå emot?

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Vatten o frukt! Men samma här ibland funkar inget och godis suget ger sig inte=/. Latmasken i mig jag har oxå laptop, men då den står i sovrummet så orkar jag inte lyfta på mig ens hihi snacka lat!



Kram!

2009-02-20 @ 16:19:28
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är tufft att stå emot godis, tycker jag oxå..

Ät en fruktsallad på kvällen, det är gott. Eller gör dig en smoothie...



Kom in och umgås med oss i Fredags träffen !



Ett par tips ! Må så gott !

2009-02-20 @ 16:20:29
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0