4/2

Som det känns nu så blir det ännu en tidig kväll...
jag fryser och är trött,
men äta det kan jag iallafall..*L*
Fick i mig all mat jag hade med till jobbet,
och när jag kom hem så fika vi!
Jag åt en bit negerbolle!
och det var mumsigt!

Sitter nedbäddad i soffan med tvåtäcken...
inte duntäcket...
det har fått en plats LÅÅÅNGT inne i gardroben.
Snart dags för ett litet mellanmål igen.
Mat mat mat....
dagarna i ända.
Men det funkar ju!
Fast tyvärr inte för alla...
och de stackare de inte funkar för lider jag med...
jag vet hur ont jag har ibland..
väldigt sällan,
men ändå.

Jag vet även....
Att allt efter operationen inte alltid är en dans på rosor.
Min väg har varit förvånandsvärt lätt,
medans andra inte alltid varit så lätt och fortfarande inte är det.

De dagar jag mår dåligt tycker jag det mesta är skit,

men jag skulle för allt i världen INTE vilja ha min operation ogjord.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0