14/1

Nu äntligen fick jag tag på vårdcentralen,
men jag fick inte bara ta prover..
utan läkaren ville träffa mig också.
Så i morgon 10:40 ska jag infinna mig och träffa en läkare jag inte haft innan!
Spännande värre..
och han vet säkert inget om gastric by pas operationer...
Men vem vet..
han kanske är kanon!

Maten har funkat utmärkt idag.
Suget är så gott som borta,
och det är skönt!
Har till och med fått tillbaka en del av min glädje att träna!

Strax dags för middagen,
rester från igår..
kycklingwok,
till en hel arme` har vi!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina



Så sant så. Dessutom så rustar man ju upp e gammal hängig bil, som kommer skina sen. haha

2009-01-14 @ 17:02:36
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0