16/1

Fredag och vägdag..
(fast jag vägde mig ju igår, när jag hade 1 års jubelium..*L*)
Vågen stannade idag också på 68,4 kg,
så ingen större förändring sen igår inte!

Har redan varit på vårdcentralen och blivit stucken...
(fast det har jag inte ont av..)
och fastande skulle jag va...
jag som blir ett monster när jag inte får mat var 3 timme....
så tänk er hur jag var i morse här hemma..
och innan jag fick någon mat!
Men nu är allt lugnt igen!

Mina recept på vitamineraler, behepan (b12) förnyades också,
det är ju något jag får leva med resten av livet.
1 tablett av vardera sort om dagen,
så är allt bra!
(säger de som vet!)

En kopp kaffe med mjölk är nu på intågande...
(min käre man är bra att ha ibland..*L*)

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Höhöhö jag håller icke med!



68, det är min drömvikt till mina 178 cm :D

2009-01-16 @ 09:57:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: mie

68 kg riktigt bra gjort av dig=). Ha en bra Fredag!

Kram!

2009-01-16 @ 12:55:07
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0