19/1

Fortfarande huvudvärk,
så allt är som vanligt!
Åt mitt nybakta bröd till frukost..
½ skiva och 10 rågfraskuddar med lite mjölk i...
ingen dumping och jag mår toppen!

Lill-huliganen har fortfarande feber,
så han får snällt vara hemma idag.
Han sover än,
och det är inte likt honom!

Inatt har jag sovit dåligt,
vaknat med jämna mellanrum,
haft huvudvärk,
så idag är jag sliten,
som tur är jobbar jag bara till 13:30!
Så jag kan vila middag när jag kommer hem...*L*

Undra när jag får svar på mina prover jag tog i fredags?

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hej!

Skickar dig massor av kramar och hoppas att ni får en bra vecka( så bra man kan ha i sjuklandet;-) )

2009-01-19 @ 08:00:24
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0