22/1

Nyäten och nytränad...*L*
och jag mår toppen ikväll!
Ska iväg på stor-huliganens fotbollsträning och sen vidare till
hans handbollsträning...
så en sportkväll har jag framför mig...
för att inte tala om handbollen på tv, klockan 20:30!
What a night!

Åt 1 köttbulle , 1 bit grön paprika, 1 msk majs och 1 dl potaitismos,
sen var jag mätt och belåten,
utan dumping!..*L*

Wii Fit träningen gick utmärkt!
Och nu försöker mannen slå alla mina resultat!
Jag säger bara...
LYCKA TILL!...*L*

Lite vindruvor ska jag ha med mig som mellanmål till kvällens aktiviteter!
Gröna, utan kärnor!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Kan väl aldrig tro maken slår dig på Wii haha..

Kram!

2009-01-22 @ 22:04:35
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0