31/1

Var ju och blev klippt igår..
och det rejält..*L*
Så jag tänkte lägga in en liten bild..
jag ser livrädd ut på bilden..
men vad gör man inte för att visa nya frillan..*L*


Ska lägga in en bild ikväll när jag fixat håret och fått lite makeup på mig..*L*

Vit som ett lakan är jag visst...*L*

Men med frisyren är jag nöjd..

lite ovant nu i början men det ger väl sig!

Lägger även in en bild som är tagen  i mitten av Juni 2008.


Idag har vi en "röjar" dag hemma...
(allt som inte används ska kastas..*L*)
Även svärmor är här och hjälper till!
Tack!
Vad hade vi gjort utan dig!
Och passa våra hulignaer i natt ska hon också...
När jag och mannen ska ut och svira..*L*
Tänk om man hade haft en av de där hemska svärföräldrarna många pratar om...
USCH!
Hoppas hon vet hur tacksamma vi är för all hjälp och stöd vi fått!
(om inte vet jag ju att hon läser detta..*L*)

Nu ska här fortsättas att röjas!

Linda


Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: jo men det vart fint så som du klippte dig :)

2009-01-31 @ 15:19:57
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Lina

Snygg frisyr! =)

2009-02-01 @ 14:29:12
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0